Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A88l97e23n62a 24O30u55z13k41á

13. 11. 2013 17:54

Moc hezké, líbí.. :)R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Moc se mi líbí fotky na konci blogu

0 0
možnosti
Foto

Ty vrtule? Fakt? No, od té doby, co nám je instalovali za humna, nemám v podstatě co jiného fotit, jsou všude. Tak alespoň něco:-).

0 0
možnosti

Pěkné snímky z Krušnohoří. Josef Náhlovský by měl radost z propagace území Krušnohorců. Rád jsem jezdil jako učitel na střední škole lyžovat a běžkovat  s mládeží na Neklid, Klínovec nebo Bouřňák. Oslovil mne snímek se stopami ve sněhu i jiné. Text se dá přesně přiřadit ke snímkům volbou mřížky v editoru. Nebo zvolit plnou šířku pro snímek (cca 650 pixelů) a popis dát pod snímek. Karma R^ a dík ;-)

0 0
možnosti
Foto

o mřížce už mě tady zkušenější informovali, ale já nějak pořád nevím, jak ji tam navolit.

0 0
možnosti
Foto

popisky zase odlétly do háje, omlouvám se, ale s redakčním editorem zkrátka neumím.

0 0
možnosti

Větve R^

Také s odlétnutím bojuji :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1871x
Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Seznam rubrik