Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Díky za článek i za odkaz.

Nikdy jsem nebyl takovým znalcem Tangerine Dream jako vy, nevěděl jsem, kdo byl zakladatelem. Ale i pro mě je to celkem zásadní záležitost. Hudebně jsem se zorientovával v polovině 80. let. (Víme jak to bylo, nejen žádné youtube, ale navíc železná opona, možná ještě víc než dnes záleželo na tom, na jaké kamarády člověk narazil a k jaké muzice byli ti kamarádi schopni se dostat.)

Když jsem narazil na sekci Jarre, Tangerine Dream, Vangelis, Oldfield, tak mě to fakt dostalo. Sám mám doma od Tangerine Dream jednu kazetu, co je zajímavé, koupil jsem si ji v NDR.

0 0
možnosti
Foto

oni je v NDR brali trochu jako svoje, působili převážně v Západním Berlíně. Myslím že jim toho vydali víc a jeden vinyl původem z NDR se prodával i u nás

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1871x
Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Seznam rubrik