Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M88a72r57t59i81n 60V18a96l92i97n15a 6352375591799

Dobré ))))

Takto zajímavě uloženou baterku jsem ještě neviděl.

Jen vůbec nemám ponětí, jestli je lepší mít uložen motor vpředu či vzadu.

0/0
30.12.2016 8:12
Foto

V24l35a17d80i42m20í25r 45Š33ť85a75s84t34n24ý 1211816945503

Existuje i systém s motorem ve středovém složení. Nikdy jsem na ničem jiném, než na tom svém nejel, takže ani netuším co je lepší.

0/0
30.12.2016 10:06

V95i29k28t98o11r 38Š44e80d11i69v94ý 8776221750556

Dopředu se motor dává podstatně snáz. Ovšem namáhání přední vidlice rozhodně není zanedbatelné.

0/0
30.12.2016 11:28
Foto

V54l24a10d25i64m72í74r 73Š37ť34a73s15t75n83ý 1821816265203

Asi ani snížená trakce předního kola díky tomu, že váha jezdce spočívá hlavně na tom zadním.

0/0
30.12.2016 11:41



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.