Děkujeme za pochopení.
R54a91d46e61k 71P43o83l76i29c41k75ý
On Vám taky auto nikdo z provozu nevyřazuje a mimo STK ani vyřadit nemůže. Mimo zakázanou zónu Vám jej nikdo užívat bránit nebude.
Jen se potvrdilo, že Městská rada může zakázat vjezd určité části homologovaných dopravních prostředků do města (ty zíkony se nezměnily a platí již velmi dlouho)-již dříve se to dělo jen kriterium nebyl typ motoru, ale například hmotnost vozidla. (Jistě nikoho nepřekvapí pokud by do města například nesměl traktor, který je také homologován pro provoz na pozemních komunikacích)
Kdo jiný by pak měl být schopen vyhodnotit konkrétní situaci ve městě než občané v něm žijící respektive jejich zástupci
V64l16a97d87i42m51í48r 20Š46ť21a87s77t10n38ý
Jak městská rada dokáže rozlišit, že překročení limitu třeba prachových částí způsobují ausgerecht diesely a ne ostatní automobily, které je také produkují a svým provozem víří, nebo je to produkt lokálních topenišť?
Nebavím se o zákazu způsobilosti ale o zákazu používání. Na jakém základě? Ostatní vozidla neprodukují škodliviny? Produkují, v některých parametrech dokonce více, než diesely.
S tím traktorem netrollte. Má celou řadu jiných dopravních omezení, ať už z důvodu hmotnosti nebo rozměrů, normální člověk by s ním do města nejel už jenom proto, protože má několikanásobnou spotřebu, kterou by samozřejmě musel platit.
R67a45d31e13k 17P40o93l70i54c18k42ý
Rozlišit to lze napříkald na základě studie znečištění ovzduší-dá se celkem přesně zjistit co a v jaké míře je obsaženo ve vzduchu.
Traktor je homologován pro ježdění po cestě stejně jako osobní automobil. proč smí být majitel traktoru omezen a majitel dieslu osobního být omezen nesmí?
V75l55a19d89i32m19í39r 42Š13ť67a60s42t78n55ý
Vy nedokážete zjistit, že prachová částice A je z vozu poháněného dieselem. Možná dokážete zjistit, když vyvinete nadstandardní úsilí, že je to z brzdového obložení nebo rez z výfuku, ale to mohl úplně stejně způsobit benzíňák. Jinak automatické měřící stanice měří hustotu prachových částic na objemovou jednotku/čas. Rozlišit jejich původce nedokáže, to dělá ten radní, když čumí na úřadě na strop.
Z důvodu hmotnosti, jak vám už vysvětli pan Oveček níže, rád vám to zopakuji, jste jako pokažený gramofon.
R18a29d83e93k 79P11o56l77i64c38k77ý
Ale ano dá se zjistit kdo je pravděpodobným původcem znečištění a v jaké míře.
Pan Oveček napsal svůj názor, který jsem mu níže vyvrátil.
V75l24a50d73i21m27í85r 39Š69ť57a55s97t92n77ý
Nevyvrátil jste mu vůbec nic.
R96a90d13e93k 74O63v66e40č47e48k
Nic jste nevyvrátil. Pouze nemá smysl s Vámi debatovat. (Jablka, hrušky)
V43l89a82d80i74m17í42r 54H53r11u64b37ý
Samozřejmě, že nejen diesly. Ale diesly výrazně víc. Což nezjišťují městské rady (fakt jste si myslel, že ano?), ale celosvětově studie odborných týmů. (Já vím, jsou zcela jistě uplaceny. )
V53l20a68d67i38m46í81r 55Š59ť73a85s11t12n14ý
Pane Hrubý ale s tím byly přece diesely celá léta prodávány, sice o něco větší znečištění (ještě akceptovatelné) zato hospodárnější provoz. Ten problém je v tom, že se teď někdo probral a chce nám, spotřebitelům, znemožnit jejich provoz před přirozenou dobu cyklu jejich provozu, s kterou jsme si tato auta kupovali.
J65i73ř70í 62S24e19h83n12a34l
Aha. Takze ted ale jste priznal ze jste byl informovany. Jasne ze diesely mely vzdy (az do EURO5 vcetne) vetsi znecisteni, ale hospodarnejsi provoz. O tom to cele je a vedelo se to a jak jste prave priznal, vite to i vy. Takze jste si v roce 2005 vedome koupil auto ktery coudi jak kamion, abyste usetril par kacek na palivu. A ted se divite ze ten 13 let starej vrak nekdo nechce ve meste. Jenze prave tyhle diesely co mate vy maj z tech mest zmizet a je to tak spravne.
Co je drsny je pokud to semele i ty co jsou relativne novy. To uz ferovy neni a u par let starejch aut by skutecne obcan mel mit jistotu ze je muze provozovat.
- Počet článků 135
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1871x