Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

On Vám taky auto nikdo z provozu nevyřazuje a mimo STK ani vyřadit nemůže. Mimo zakázanou zónu Vám jej nikdo užívat bránit nebude.

Jen se potvrdilo, že Městská rada může zakázat vjezd určité části homologovaných dopravních prostředků do města (ty zíkony se nezměnily a platí již velmi dlouho)-již dříve se to dělo jen kriterium nebyl typ motoru, ale například hmotnost vozidla. (Jistě nikoho nepřekvapí pokud by do města například nesměl traktor, který je také homologován pro provoz na pozemních komunikacích)

Kdo jiný by pak měl být schopen vyhodnotit konkrétní situaci ve městě než občané v něm žijící respektive jejich zástupci

0 0
možnosti
Foto

Jak městská rada dokáže rozlišit, že překročení limitu třeba prachových částí způsobují ausgerecht diesely a ne ostatní automobily, které je také produkují a svým provozem víří, nebo je to produkt lokálních topenišť?

Nebavím se o zákazu způsobilosti ale o zákazu používání. Na jakém základě? Ostatní vozidla neprodukují škodliviny? Produkují, v některých parametrech dokonce více, než diesely.

S tím traktorem netrollte. Má celou řadu jiných dopravních omezení, ať už z důvodu hmotnosti nebo rozměrů, normální člověk by s ním do města nejel už jenom proto, protože má několikanásobnou spotřebu, kterou by samozřejmě musel platit.

1 1
možnosti
Foto

Rozlišit to lze napříkald na základě studie znečištění ovzduší-dá se celkem přesně zjistit co a v jaké míře je obsaženo ve vzduchu.

Traktor je homologován pro ježdění po cestě stejně jako osobní automobil. proč smí být majitel traktoru omezen a majitel dieslu osobního být omezen nesmí?

0 0
možnosti
Foto

Vy nedokážete zjistit, že prachová částice A je z vozu poháněného dieselem. Možná dokážete zjistit, když vyvinete nadstandardní úsilí, že je to z brzdového obložení nebo rez z výfuku, ale to mohl úplně stejně způsobit benzíňák. Jinak automatické měřící stanice měří hustotu prachových částic na objemovou jednotku/čas. Rozlišit jejich původce nedokáže, to dělá ten radní, když čumí na úřadě na strop.

Z důvodu hmotnosti, jak vám už vysvětli pan Oveček níže, rád vám to zopakuji, jste jako pokažený gramofon.

1 1
možnosti
Foto

Ale ano dá se zjistit kdo je pravděpodobným původcem znečištění a v jaké míře.

Pan Oveček napsal svůj názor, který jsem mu níže vyvrátil.

0 0
možnosti
Foto

Nevyvrátil jste mu vůbec nic.

0 1
možnosti

Nic jste nevyvrátil. Pouze nemá smysl s Vámi debatovat. (Jablka, hrušky)

1 1
možnosti

Samozřejmě, že nejen diesly. Ale diesly výrazně víc. Což nezjišťují městské rady (fakt jste si myslel, že ano?), ale celosvětově studie odborných týmů. (Já vím, jsou zcela jistě uplaceny. :-()

2 0
možnosti
Foto

Pane Hrubý ale s tím byly přece diesely celá léta prodávány, sice o něco větší znečištění (ještě akceptovatelné) zato hospodárnější provoz. Ten problém je v tom, že se teď někdo probral a chce nám, spotřebitelům, znemožnit jejich provoz před přirozenou dobu cyklu jejich provozu, s kterou jsme si tato auta kupovali.

0 1
možnosti

Aha. Takze ted ale jste priznal ze jste byl informovany. Jasne ze diesely mely vzdy (az do EURO5 vcetne) vetsi znecisteni, ale hospodarnejsi provoz. O tom to cele je a vedelo se to a jak jste prave priznal, vite to i vy. Takze jste si v roce 2005 vedome koupil auto ktery coudi jak kamion, abyste usetril par kacek na palivu. A ted se divite ze ten 13 let starej vrak nekdo nechce ve meste. Jenze prave tyhle diesely co mate vy maj z tech mest zmizet a je to tak spravne.

Co je drsny je pokud to semele i ty co jsou relativne novy. To uz ferovy neni a u par let starejch aut by skutecne obcan mel mit jistotu ze je muze provozovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1871x
Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Seznam rubrik