Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Buran řídí, vlastní a moderuje Tv Burranov.....

0 0
možnosti

Není to tak dávno, co jsem, zcela náhodou, přepnula na TV Barrandov a od té doby některé její pořady sleduji pravidelně. Na rozdíl od pana Moravce, který se často chová jako by mu ČT patřila, pan Soukup TV Barrandov opravdu vlastní. Jejich způsob moderování pořadů s pozvanými politiky je téměř totožný, ale pan Soukup dává prostor rozmanitějšímu výběru zvaných diskutérů a nevnucuje jim vehementně tzv. korektní vyjadřování k diskutovaným tématům. Co týká pořadu Moje zprávy, je to zábavně ironické komentování vybraných událostí a po zprávách na ČT24, TV Nova a TV Prima, je to osvěžující tečka za večerním hlavním zpravodajstvím. Komu se to nelíbí, jistě si najde něco podle své nátury.

2 2
možnosti
Foto

svým myšlením a výrazy se od Soukupa nelišíte.

8 11
možnosti

Jen jednou jsem si pustil Soukupův pořad, bylo to někdy před presidentskými volbami. Domnívám se, že nikdo soudný na tu žumpu nekouká, tolik neobjektivity a protěžování jedné strany na úkor druhé jsem nikdy předtím neviděl.

8 1
možnosti
Foto

vzal si příklad z ČT

7 8
možnosti

RRTV, udělující licence, konstatovala , že Soukupovy zprávy nelze považovat za zpravodajský formát a TV Barrandov hrozí odebrání licence.

3 1
možnosti

Jsem zvědav jak si dneska Soukup poradí z hlavními dvěma dnešními událostmi a tj. s demokratickými protesty, demokratickými demonstracemi spojených se slzným plynem a už téměř demokratickým výjimečným stavem ve Francii a z demokratickou korupcí demokratického izraelského premiéra Netanjahua ze které bude obviněn. R^

3 0
možnosti

Já myslím, že budete naprosto spokojen, Rozsíval:-)

5 2
možnosti

TV Barrandov je největší žumpa ze všech českých televizí. Ale ať si klidně vysílá, aspoň si každý soudný člověk udělá obrázek, komu fandí český prezident.:-)

16 2
možnosti

J58i53r14i 14V84r93a53b90e91c

2. 12. 2018 11:04

Milovník pravd, pan Štastný mně nechal smazat . Bravo !Byl to jen příspěvek o břišních plynech..

4 1
možnosti
Foto

Pane Vrabče, nikdy jsem nikoho nenechal smazat, neb zastávám ten názor a zde jsem ho mnohokrát opakoval, že diskusní příspěvky, ať už je v nich cokoliv, jsou vizitkou přispěvatele, nikoliv autora blogu. Takže jsem nemazal, ani jsem mazání neinicioval. Pokud máte nějakou reklamaci, obraťte se s ní na admina blogů, já s tím skutečně nemám nic společného.

6 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že nemám sílu na to, abych sledoval Soukupa na obrazovce. Stačilo mi jen těch pár upoutávek. Soukup asi hodně šetří, když už se na obrazovce objevuje pomalu už jen sám a Honza Musil.

2 1
možnosti

J31i70r12i 12B35o46r

2. 12. 2018 10:49

Licence pro TV vysílání má nějaká pravidla která se musí dodržovat,což TV Barandov nečiní.já když chci jezdit autem tak musím dodržovat pravidla.Nebo myslíte že mohu jezdit vlevo i když nezpůsobím nehodu?

5 4
možnosti

J89i47r55i 55K22u14c22e65r90a

2. 12. 2018 10:56

od prvního dne tak nečinila TV NOVA, pokud nebyla odňata licence jí, neexistuje, z hlediska vyššího principu mravního, důvod k odebrání licence TV Barrandov

4 2
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1871x
Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Seznam rubrik