Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I55v16a54n 40M57a15c10e41k

8. 4. 2019 12:15

Oprava:Pane Vokoun s tou láskou k EU jste se už narodil nebo to ve Vás někdo vypěstoval?

2 0
možnosti
VV

Pane Stastny s tou nenavisti k EU a vsemu zapadnimu jste se uz narodil, nebo to ve vas nekdo vypestoval?

1 1
možnosti
Foto

Proč bych měl západ nenávidět? Já ho pouze lituju. Naprosto zdegeneroval a utápí se v řešení nepodstatného, zatímco u toho podstatného se tváří, že to neexistuje, nebo se pokouší to okecávat. Necítím nenávist k nikomu a k ničemu, jenom mi ještě nezdegeneroval pud sebezáchovy.

2 0
možnosti
MM

Nechci vás podceňovat, ale pochybuji, že všech souvislostech dokážete posoudit výhody a nevýhody členství v EU.

Sami Britové to zatím nedokázali a to mám v rodině Brita.

Jasno má snad Okamura a oba Klausové,kteří ovšem nevidí o krok dál.

8 1
možnosti
Foto

To bezpochyby nedovedu a nedovedou to posoudit ani daleko kovanější. Ale blbost poznám na sto honů. Je špatné, když se jí nechci zúčastnit?

2 0
možnosti
JB

J24a45n 30B36u47r11d11a

7. 4. 2019 9:17

To je blbý, to se bude líbit.

8 1
možnosti
Foto

Blbé jsou výmysly EU a různých pokrokářů, kteří je pod její vlajkou prosazují.

1 0
možnosti

Ona i sovětská ústava, nejdokonalejší a nejpokrokovější ze všech, zaručovala právo národů na sebeurčení až do odtržení. Ovšem uvědomělé národy rády a vděčně setrvávaly v náruči nepřemožitelného Sovětského svazu:-).

Tady holt chybí ta EU-Rudá armáda, která by tu vděčnost jistila. Naštěstí.

6 0
možnosti
Foto

Naštěstí, nicméně úvahy o jejím zřízení už jsou na stole.....

1 0
možnosti
PB

:-) Kdesi jsem v diskuzi od zastánce EU četl o tom, že celý ten spolek EU je vysoce demokratický, vstřícný a jde mu jen o dobro všech. A že VYHROŽOVÁNÍ odchodem je fujky. Takže hodný, svobodný a demokratický, ale kdo chce odejít, bude stažen za živa. Úplná sekta.

6 4
možnosti
JB

J70a76n 88B17u10r59d19a

7. 4. 2019 9:18

On někdo někoho stahuje za živa?

4 0
možnosti
Foto

Jsem rád že jsme v EU. A Angličanů je mi líto, že se ani sami doma nedokážou dohodnout, co vlastně chtějí. Tohle je odstrašující příklad jak by to u nás vypadalo v případě referend o všem.

11 4
možnosti
Foto

Váš názor mě nepřekvapuje, rozhodně jsem od vás nečekal, že byste se namáhal se zamyslet, co je příčinou jejich odchodu.

5 3
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1871x
Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Seznam rubrik