Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Větvička.. k posledku to už nebyl blog, ale výlevy vzteku, hnusu a lží. Ale kam zmizel Trčálek?

0 0
možnosti
DR

Možná zjistil, že už zde kromě zmíněného Zieglera nemá koho kopírovat.

0 0
možnosti
DR

Mě už tady nepřekvapí vůbec nic. Holt, míval zde úspěchy tak musel být odejit.

0 0
možnosti
MV

Hloupost, která taky nepřekvapuje.

1 1
možnosti
JZ

Vladík Šťastných ani neví, co je to svoboda projevu. To není o tom, že si můžu všude psát, co chci. ale musím respektovat pravidla majitele média. Také vím, že neuspěji na některých webech s tím, když jim tam budu nabízet pravdivé články o Rusku. Já jim je tam holt nebudu nabízet. Pokud se někomu pravidla blogů idnes.cz nelíbí, nemusí tu psát. V této zemi žádná totalita nehrozí, to je lež. Je třeba si zvyknout na to, že majitel rozhoduje o směřování média.

Mám dojem, že rusofilové považují za svobodu projevu to, že oni smí být všude, kdežto jejich oponenti musí držet ústa.

5 3
možnosti
LH

Pokud budou pravidla platit pro všechny stejně....😋

1 0
možnosti
PB

...... sa obávám, že v tomhle konkrétním případě zbydou jen padlí andělé,- světlonoši, Luciferové!

0 0
možnosti
MV

nezbyva, nez p Vetvicku blahorecit...

9 4
možnosti

Jsem zvědav, kolik blogerů zde ještě přispěchá se svou svíčičkou na jeho pomník.

4 3
možnosti
LH

Kde je prosím info že pan Větvička skončil jako bloger? Děkuji

0 0
možnosti
JN

Napsal to sám pan Větvička ve svém posledním blogu, nyní už ovšem žádný z jeho článku není k nalezení:

https://vetvicka.blog.idnes.cz/

3 0
možnosti
MM

A četl jste ten jeho poslední blog? Nešlo o názor.., větší hnus jsem tady nikdy nečetl!!

3 4
možnosti
JN

Pokud máte na mysli ten o pražských zastupitelích, tak tam to pan Větvička s těmi vulgarismy opravdu přehnal. Přesto si myslím, že kdyby se chtělo, tak se to i tam dalo vyřešit stažením článku z hlavní strany blogů, a nikoliv zrušením celého Větvičkova blogu.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem před mnohými roky začal číst zdejší texty, tak mne Větva upoutal nejen specifikou jazyka, ale i obsahem, který byl nejen humorný, ale i zajímavý. Pak u něj nastal zlom a jaksi politicky se vyprofiloval a tím jsem ho přestal číst. Nemohu proto posoudit jeho nedávné texty a jejich nepřijatelnost pro adminy.

Zažil jsem však dost odejitých blogerů a komentátorů a většinou jsem chápal důvody k tomu vedoucí-viz např. kalachem se ohánějící bloger, jehož jméno se mi už nevybavuje. Nebo donašeč, který vytrvale bagatelizoval hnus činnosti lokajů minulého režimu a své kritiky urážel.

Na druhé straně jsem také byl obdarován banem, byť krátkodobým, jehož podstatu jsem nechápal a tak nějak občas tápu při hledání objektivity výroků adminů.

Nemohu proto posoudit exkomunikaci Větvy, ale bezpečně vím jediné - žádný zdejší pisatel nemá nárok, má jen možnost. Možnost zde blogovat a komentovat, ovšem bez nároku na odvolání proti výroku adminů. Vlastník tohoto prostoru to tak zařídil či toleruje.Můžeme proto být nespokojen i, můžeme nesouhlasit, můžeme dokonce i protestovat.

Ale to je asi tak všechno.

Vlastně ne, není. Můžeme odejít z vlastní vůle.

5 1
možnosti
Foto

Je to zvláštní, kolik lidí je schopno psát nesmysly o odchýlení se od nějakých linií. Přitom je to jednoduché. Zmíněný autor porušoval pravidla, k nimž se zavázal při registraci, kdy se seznámil s Kodexem blogera.

Je to podobné, jako kdyby fotbalista, který zahrál ve vlastním pokutovém území rukou a ještě k tomu přidal likvidační faul na protihráče, tvrdil, že červenou kartu dostal za to, že byl v jiné názorové linii.

2 3
možnosti
JK

Laďa Větvička - to je ten zuřivý bojovník proti jakékoliv cenzuře, co pod svými články poslední dobou zakazoval diskuzi?

9 3
možnosti
JD

Kubíčku, on žádnou nezakazoval. On diskuzi nepovoloval! Nechtěl jen dávat prostor chudákům z uličního výboru a samozřejmě i tobě.

4 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1871x
Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Seznam rubrik