Jak mi to paní Poborská vysvětlila.

28. 12. 2018 6:22:39
S paní Poborskou jsme na sebe v diskusích narazili opakovaně a sice v případech, kdy jsem se ve svých blozích odvážil zapochybovat o formulce " že podpis čehosi není právně závazný".

Diskuse se odvíjela docela zajímavě, přičemž jsem v ní byl jsem zasypáván odkazy na právní definice, memorand, paktů, deklarací a možná ještě lecčeho dalšího. Mělo to pro mě být varováním, protože předmětem mého tvrzení nebylo zpochybnění těchto definic, ale vyjádření pouhé nedůvěry k tomu, že když se něco nazve třeba memorandem, ještě to pořád neznamená, že obsahově je to něco jiného a to už právně závazné je.

No a čerstvý střet je ze včerejška, kde jsem podobnou pochybnost vyjádřil nad dvěma nejčerstvějšími produkty OSN, která je nazývá "globálními kompakty" a zase tvrdí, "že souhlas a podpis není právně závazný a vymahatelný".

Takže zatímco každého, kdo se trochu zamýšlí nad věcmi okolo sebe okamžitě napadne to co mě, tedy na co je nutné to, co vůbec nic neznamená, a je jen jakýmsi provoláním do větru, podepisovat všemi zástupci členů OSN, a proč je nám tedy z EU spíláno co jsme si to dovolili že jsme to nepodepsali, paní Poborská otevřela stavidla svých hodnocení, kde konstatovala, že nejsem příliš chytrý, spíš prostoduchý a ještě mám tu drzost se ke svým vadným intelektuálním postupům hlásit. (To nepíšu proto, protože bych si stěžoval, to je jen pro popis situace).

No, a aby vyjádřila svou intelektuální převahu nade mnou, korunovala svá tvrzení příkladem:

Přeji si, aby zítra sněžilo. A podepisuji se pod to. Kde mohu své právo na sníh vymáhat?;-D

???

Přiznávám kajícně, že jsem nepochopil, ale že se snažím a pokouším se o rozbor. Z něj mi vyšlo, že paní Poborská si spletla globální kompakt s přáním k Ježíškovi. Poctivě sepsala své přání, řádně ho podepsala a teď se mě ptá, kde se má domáhat plnění.

Při své touze po sněhu jí unikly přinejmenším dvě skutečnosti.

1.Globální kompakt nesepisoval a neformuloval zástupce ČR, ale anonymní úředník OSN. Silně pochybuji, že by v něm bral nějaké zvláštní ohledy na naše přání.

2.Plnění se nebude dožadovat paní Poborská nebo ČR, ale OSN.

Dodávám to, co už jsem napsal mnohokrát. Podpis pod jakýmkoli dokumentem, lhostejno jak nazvaným, pokud není doplněn dalším vysvětlujícím textem, vždycky znamená souhlas s jeho obsahem.

Tímto zdravím paní Poborskou.

Autor: Vladimír Šťastný | pátek 28.12.2018 6:22 | karma článku: 29.71 | přečteno: 802x

Další články blogera

Vladimír Šťastný

Kterak média hlavního proudu dvě kontraproduktivní témata vypotit ráčila.

Párkrát za život se to stane každému. Přílišná snaha se obrátí v opak. Rozumní se z toho poučí, nerozumní to zkoušejí dál. Náš mainstream považuji za toho nerozumného.

3.12.2023 v 8:39 | Karma článku: 34.23 | Přečteno: 873 | Diskuse

Vladimír Šťastný

Jak dlouho ještě dovolíme, našim představeným a médiím hlavního proudu, lhát?

K napsání dnešního blogu mě přimělo vyjádření ministra Rakušana, které pronesl na Národní třídě dne 17.11.2023.

27.11.2023 v 8:11 | Karma článku: 22.15 | Přečteno: 462 | Diskuse

Vladimír Šťastný

A bude u nás Rakušanem taky svatořečen Pavlík Morozov?

Ten nadpis je samozřejmě hloupost. Svatořečení je otázka církve a Pavlík Morozov pocházel přece z bolševického Ruska. Tak proč?

1.11.2023 v 19:15 | Karma článku: 30.70 | Přečteno: 702 | Diskuse

Vladimír Šťastný

….a zbydou jen andělé….

Tato věta z filmu režiséra Františka vláčila „Údolí včel“, se mi vybavila ve chvíli, kdy jsem se dočetl, že ze sboru blogerů na iDnes byl vyexpedován Laďa Větvička,

7.9.2023 v 7:36 | Karma článku: 37.73 | Přečteno: 929 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 16.38 | Přečteno: 395 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1871

Místní patriot, který ví, že Krušné hory jsou krásné

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...